Nya funktioner i nya abonnemang
På Consignor investerar vi hela tiden i utvecklingen av vår programvaruplattform för att förbättra din leveransprocess och för att fortsätta vara ditt förstaval för programvara för Delivery Management.

Med detta i fokus har vi med tiden lyckats expandera vår katalog med funktioner avsevärt. Varje gång vi startar en ny funktion hoppas vi kunna öka din konkurrenskraft och strömlinjeforma ditt dagliga arbete. På grund av det växande antalet funktioner ändrar vi nu vår abonnemangsmodell för att ge våra kunder större valfrihet.

För att göra det lätt för dig att välja bland alla funktioner och ta din Consignor-lösning till nästa nivå är nu alla olika funktioner placerade i olika abonnemang som du kan välja bland från 1 januari 2019. Vi är övertygade om att de nya abonnemang ger dig en perfekt startpunkt för nya ambitioner under 2019.
Läs mer om abonnemang här!

Vi är tacksamma för att du är vår kund och denna förändring kommer inte att påverka de funktioner du använder i Consignor idag då du under 2019 automatiskt konverteras till den nya modellen. Förändringen påverkar inte heller din årsavgift. Det enda du behöver tänka på är hur du kan utnyttja din Consignor-lösning och dra nytta av möjligheten att hoppa mellan abonnemang när din verksamhet växer i framtiden.
Vilken specifik abonnemang du har migrerat till kommer att visas på din abonnemangsfaktura för 2019 från Consignor.

Observera att som en anpassning till den nya Terms of Use kommer våra användarvillkor att uppdateras 1 januari 2019.
Läs mer om de uppdaterade Terms of Use här!


Text av Consignor, news@consignor.com

Vi kommer att hålla dig uppdaterad inom ämnet leverans. Följ Consignor på  linkedin logo