På Consignor tror vi att det inte är särskilt svårt att åstadkomma bra kundservice – det handlar helt enkelt om att ge kunden tillgång till en expert när kunden behöver det, till ett förutsägbart pris. Därför börjar vi under de närmaste veckorna att använda en ny prispolicy för vår kundservice.

På Consignor strävar vi efter att du ska kunna dra nytta av Consignor-plattformens fulla potential. Det är viktigt att du konfigurerar Consignor-lösningen så att den understödjer dina egna processer och policyer på bästa möjliga sätt.

Våra certifierade Consignor-specialister finns här för att hjälpa dig när du behöver det. Det har de alltid gjort, men nu blir det enklare att förutse hur mycket det kostar. Du betalar ett fast pris på endast 365 kr per samtal eller e-postmeddelande, och våra specialister hjälper dig i upp till 15 minuter. Vi börjar använda den nya prismodellen under de närmaste veckorna.

För kunder som föredrar att göra jobbet själva rekommenderar vi våra kostnadsfria onlineguider/FAQ som du kan hitta här.

 


Text av Consignor redaktionen, news@consignor.com

Vi kommer att hålla dig uppdaterad inom ämnet leverans. Följ Consignor på twitter logo linkedin logo google plus logo