Customer Service symbol

Kundservice

Alla kundserviceverktyg som behövs för att ge era kunder bästa möjliga upplevelse av leveransen.

Tracking Symbol

SPÅRA PAKET

Spårning är nuförtiden ett måste vid leverans av varor och paket. Consignor Portal är en molnbaserad tjänst som uppdateras fortlöpande med information om försändelserna. Via portalen kan du följa den aktuella statusen för enskilda försändelser. Mer information om paketspårning.

Notification Symbol

MEDDELA KUNDEN

Mottagaren uppskattar information och transparens under leveransen. Med Consignor kan kunderna meddelas om sina paket via sms eller e-post. Du bestämmer själv hur meddelandena ska se ut och när de ska skickas, och kunderna blir informerade på det sätt som passar dem och ditt företag bäst. Mer information om aviseringar.

Return Management Symbol

ENKEL RETURHANTERING

Med Return Management i Consignor kan du erbjuda dina kunder attraktiva returalternativ. Du får en bättre intern översikt över returnerade varor. Du kan bland annat se hur många returförsändelser som är på väg, och du kan optimera den arbetsprocess som returerna kräver. Mer information om Return Management.

Action Center Symbol

PROAKTIVITET GENTEMOT KUNDERNA

Med verktygslådan Action Center i Consignor kan du vara proaktiv gentemot dina kunder. Det kan röra sig om allt från att meddela kunden om att ett paket har skadats under transporten till att registrera obligatoriska verifikationer för enskilda försändelser. Det gör dig förberedd på alla möjliga hinder som kan uppstå under transporten. Mer information om Action Center.